onsdag den andra december

Helow. Jag sitter här och väntar på att få ett sms från Sofia där det står:" Nu är jag hemma!" Jag sitter spänt och väntar. Kan hon inte vara hemma snart!? Det är mörkt och läskigt, jag vill inte att hon ska cykla ute så här sent, men what to do? Ja jag kunde ju skjutsat henne på moppen, men den skithögen är cepig för tillfället och den vill inte gå igång. Eller den går igång när den själv vill. Körkort ska bli bättre!
Nu fick jag ett sms.. nu kan jag slappna! 

Sofia var ju som sagt här. Vi kollade på film. "The last dance". Andra gången för mig. Men den är bra så det gjorde inget att jag såg den en gång till. Vi käkade lussebullar och drack kaffe och saft, gotti! Som vanligt ska vi ha något att tugga på. Men det är ju en huvudregel när man kollar på film, höh!

Imorgon är det Torsdag, och det betyder att det är tacos i skolan, mums! Tacos har man inte fått i skolan på ett tag, dem börjar minska ner på de litegranna känns det som. De är ju gott ju! Sedan ska jag hem och städa hemma hos min bror, kuuuuuul! Då har man något att göra dåe. Får fråga lite snällt om Sofia vill hänga på, så tråkigt att städa helt jäkla ensam, men det ordnar nog sig ska ni se!

Nu ska jag sova, jag är trött! Mycket sömn behöver Martina för att vara pigg och kry! Godnatt på er!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0