mätt som en plätt

Hej. Hur mår ni idag då? Jag mår bra förutom att jag är proppmätt. Kom hem från My och Markus för ett tag sedan. Det är pappas frus barn och hennes kille om någon undrar, hah! Vi käkade i alla fall tacos och fikade. Det var trevligt. Dem har ju flyttat och det var första gången som jag var där. Dem bodde mysigt med stall osv, helt okkkkk!
Nu sitter jag här med min laptop och lyssnar på bra musik. Hinder - without you. brabrabra låt..
Jag är uttråkad och har inget att skriva. Jag vill göra något, åka till Sofi-is! Sofi-is vill jag träffa idag. Jenny den jäveln har ju dragit till Spanien över jul, fifan vad skönt, jag vill också! Men icke, jag ska vara hemma och fira en grön jul, bättre kan de ju inte bli, eller!?

Nu står det still i min hjärna. Jag ska nog inte skriva blogg idag för jag har ingenting intressant att skriva om, tråkigt men sant. Men ni får ha en trevlig kväll, för de ska jag förhoppningsvis ha!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0