Lucia och grejer...

Hejhej. Hur är det med er en snöig kväll som denna? Med mig är det finnemang bara de att min hals dödar mig och jag är sjukt trött, annars så är det prima ballerina..

Idag har det snöar sjukt mycket. Jag vaknade klockan 09.30 (tidigare än planerat) eftersom jag hade sovmorgon idag. Och jag vaknade till att det var helt snövitt ute, och det snöade också sådär lungt och fint. Stora var snöflingorna också.. Hur härligt som helst nu vid juletider.
Jag gick upp och kom på att just ja. Jag måste ju göra Inköp och varuhanteringsuppgiften som ska vara klar på fredag. Så jag fixade i ordning mig och gav mig ut i snöstormen. Jag säger bara. Fyfaaan vad jag hatar att cykla när det snöar. äckligt. Men what to do?! 

Skolan idag gick fort. En lektion i svenska. Sedan for jag, Desiré, petra och Paula ner på stan. petra och Paula gick till sin pappa medan jag och Desiré gick till donken och käkade. Sedan kollade vi lite på stan os, det var trevligt. Träffade på Anna också, det var kuuuul!
Nu sitter jag hemma hos Sofia och lyssnar på musik och ja.. ehh skriver blogg. jag har förhört henne på franska, och det gick jättebra. Förhörde hon på lite glosor osv.
Imorgon är det partayy, och jag är taggad till 1000. Ska bli ruuligt!! Det är faktiskt lucia imorgon också. Det får man ju inte glömma bort. käka en massa lussebullar och pepparkakor.. GOTTT! Så det blir skolan klockan 08.20 imorgon för att kolla på uppträdanden på scenen, härligt att mista sin sovmorgon såhär på en fredag. Skulle ju egentligen börja 09.30, men ähh, skit samma. Har haft så mycket sovmorgon denna vecka så de räcker...
Sedan blir det att gå på stan med min kära syster Malena. Det ska bli nice. Inte så ofta man hinner med sånt här.. Vi ska i alla fall fika och kolla på julklappar som jag kanske har berättat i ett tidigare inlägg. Kommer inte ihåg det men men anytime.  KUL SKA DE BLI!

Nu kom Sofia upp så nu ska jag vara lite social.. eller vadå social? Hon ska ju ändå plugga. Men men ska i alla fall avsluta detta nu...... Vi kanske hörs senare ikväll när jag är hemma!!!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0