ingen rubrik

Hejhej. Jag sitter och försöker plugga samtidigt som jag dricker kaffe, lyssnar på musik och smsar. Men det går inte så värst bra. Jag ska ta tag i det här snart, för det ska vara inskickat senast imorgon. Jag tog nyss en klunk av mitt kaffe och upptäckte att det är på gränsen till kallt. buhuu. äckigt!
Jag missade nog julmaten i skolan dag. Men den är väl egentligen inget att hurra för, för den är väl inte direkt den godaste som man ätit. Jag har istället ätit en god lasange, så nu är jag proppmätt och kan knappt stå på benen. Känns riktigt bra det här.

Na, jag får panik och måste börja plugga. Bara jag får svenskan klar så kan jag andas ut och få jullov. Det behövs så jäkla mycket nu.. Imorgon är det avslutning, och om 6 dagar så är det julafton, soft.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0