I skolan.

Godmorgon där ute i regnet.

Jag befinner mig just nu i skolan. Jag som egentligen börjar 10.00 sitter 12 minuter över 8 i skolan för att göra ett skolarbete som ska vara klart ganska snart. Så man har ju inget val? Det är i alla fall ett arbete som vi har på IV-valet. Jag, Sandra och Mia gör ett arbete om "Missbruk bland unga" fast vi har inte kommit så långt. Men vi ska ta oss i kragarna och fixa klart det nu. Vi har ju nästan 2 timmar på oss, så vi borde ju i alla fall hinna lite.

Klockan 10.00 så börjar vi ju som sagt på riktigt. Då ska vi samlas i ett klassrum för att fika, sedan så ska vi kolla på olika uppträdanden. Det ska väl bli trevligt. Sedan så är det jullov vad jag har förstått i alla fall.

Sedan ska jag åka hem, äta lite mat och chilla. Tror jag börjar bli sjuk igen. Känns som om jag har feber för att jag fryser som en gris, och det är ju inte bättre med huvudet. buhuu. Får väl ha en chillhelg hemma i soffan, eller nej förresten imorgon så ska vi iväg till örebro och käka mat och sådär. Så Man får väl hänga med i svängarna ändå.
Nej nu måste jag sätta fart och leta fakta om de här tråkiga arbetet. Ha en bra helg!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0