Hej, godatt.

Denna dag börjar att lida mot sitt slut och jag är trött som bara den, magen kurrar också men jag orkar inte hämta något att äta för jag har redan borstat tänderna och ska snart sova. Softination! Nybäddad säng och allt, can not be better!

Imorgon är det onsdag, och det betyder kort dag. Börjar klockan 09.40 och slutar klockan 13.20. Efter skolan så ska jag kila ner till stan. Kolla om jag hittar några julklappar till familjen. Jag får panik, jag har inte en blekaste om vad jag ska köpa för något. Inte till någon av dem! Eller jag har ju ett litet hum om vad jag ska köpa, men åhh... Nej ska inte tänka på de nu. Får ta itu med det imorgon när jag är på stan, det blir lättast så..

Måste bara säga att jag saknar mina favoriter Jenny och Sofia mucho mucho. Men som sagt, skolan är dum och tar upp all tid, what to do? Men snart är det looooov och om 14 dagar fyller jag år!! WOHOOOW! Godnatt.


Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0