fredag den femte december

Godmorgon!

Jag sitter i skolan och har näthandel. Det är inte det roligaste som man akn tänka sig. Vi ska göra en näthandelslösning som våran lärare säger till någon webbsida. Usch nej, jag förstår ingenting. Får ta itu med det där nästa gång eller något för idag orkar jag inte.
Jag vill bara sluta skolan och ta helg. Så att jag kan få gå ut och äta med tjejerna. Dock ska jag inte följa med på bion därför att jag har så djävulskt ont i halsen. Den är typ sönder, har så himla ont och jag hostar som en gris emellanåt! Men jag ska i alla fall hänga med och käka, det kommer bli mysigt!
Annars ska jag inte göra så mycket idag. Ska väl slänga mig i sängen direkt när jag kommer hem och sätta på en film. Jag ska inte bli sjuk! Jag ska sörpla te som en liten jävel, deni!!

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och försöka kolla igenom min mall till hemsidan som jag fick tillbaka idag. jag lämnade in den för några veckor sedan och fick tillbaka den idag. Och våran lärare sade att vi skulle kolla igenom den. Men det blir väl som alla andra gånger att jag hamnar vid datorn framför någon blogg eller så.

Näej, genomgång nu... helt plötsligt! Ha en bra helg.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0