babababa

Hejhej. Klockan är strax efter 12.00 och jag är redan hemma. Har iofs varit hemma en halvtimme redan men äh.. jag är i alla fall hemma nu. Jävla mycket hemma det vart i följande mening.
Jag hade bara två lektioner i skolan idag. Engelska och jumpa. Rätt skön dag.

Just för tillfället så håller jag på och laddar ner Stomp the Yard som jag tänkte att jag skulle kika på. Har lite engelska att plugga på men de tar jag efter. Först ska jag äta för jag håller på och dör. Får se vad mästerkocken Martina slänger ihop.
Nu snöar det ute. WOHOO! Tidigare idag när jag cyklade hem från stationen så var det typ som frysna vattendroppar som regnade ner från himlen, och jag fick dem jäklarna i ögonen och det gjorde ont. Men nu har det övergått till snö som faller vackert mot marken... fast nackdelen med snö är att man knappt kan cykla när det ligger på marken. Man skulle typ åka helikopter eller flygplan till skolan, de hade varit soft...

Mat nu, sedan ska jag bädda ner mig i sängen för jag fryser.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0