andra december

Godmorgon!

Vilket tråkigt väder det är idag.. Jag vaknade till att regnet slog ner på mitt tak (på mitt rum har vi plåttak). Det ska ju snöa istället, för det är ju ändå december! Ja, nu har jag inte julkänslor för fem öre i alla fall. Känns som en tråkig vår, heh!  

Jag sitter i alla fall i skolan nu. Har näthandel, vi håller på med ett arbete i grupp om lagerhotell och skit. Jag förstår ingenting, för när vi skickar våra frågor som vi vill ha svar på så skickar dem bara tillbaka en massa andra frågot. Hah! Men vi ska försöka lösa det där.

Igår somnade jag klockan 21.30, det var skönt! Men konstigt nog är jag inte piggare för det. Men jag kanske måste vänja mig först, fast vad vet jag? 

Nu ska vi göra klart de här arbetet som ska vara inne idag eller nästa gång, kommer inte riktigt ihåg.  

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0