åh jävla dag

hejhej hemskt mycket hej. Inte min dag idag. Eller denna dag var faktiskt helt okej till en början. Men usch vad jag är irriterad och arg nu, just nu!!.. bababa! Jaja, strunt samma.

Var i alla fall i skolan idag. slutade klockan 13.00 ungefär. Då gick jag ner på stan med Sandra och Victoria. Trevligt. Victoria köpte julklappisar och jag hade sönder en julgranskula. Det var ju fint. Jag stog och kollade på alla fina julgranskulor på Åhlens. Precis före de så sade Sandra:" snart kommer du säkert ha ner något i marken" och 10 minuter senare så åkte den där jäkla julgranskulan ner. Haha! Jag stod och skämdes och viste inte vad jag skulle göra. Så jag puttade lite försiktig in glas-splittret in mot hyllkanten sedan gick jag fint och sa att jag hade haft ner en julgranskula. Jag sprang därefter fort därifrån. haha! Men så kan de gå..

Nu sitter jag här hemma och har smällt i mig två stycken mackor. Är fortfarande jättehungrig, så jag ska väl kolla vad man kan kasta ihop...
Imorgon börjar jag klockan 13.20.. har då en lektion... svenska. drygt med svenska..

Nu sma jag kila

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0