4e advent

Goddagens! Idga är det den 4e advent, härligt. Bara 3 dagar kvar till julafton. Dock har mina julkänslor bleknat bort en aning. Det finns ju för fan ingen snö på marken, tragiskt. Hoppas att man vaknar någon morgon med att det är helt vitt på marken. Då skulle nog mina julkänslor komma tillbaka. Jag har också bytit ut julmusiken mot den vanliga som jag lyssnar på när det inte är jul. Men jag får ta och ändra på de!
Söndag idag som sagt. Och jag ska alldeles strax åka iväg och träffa mamma. Vi ska fixa och så ska jag få min present. Får se vad det blir. Höhö! Har ju önskat mig lite saker, men vi får se som sagt. Det ska bli mysigt! Så jag sitter här och väntar. Vad jag väntar på vet jag faktiskt inte. Jag bara väntar, hah.

Nu ska jag kila, så att jag kommer iväg någon gång i år. Ikväll blir det storstädning av rummet. Det ligger kläder både högt och lågt här inne i mitt rum. Funderar också på att skruva ner en hylla som jag tycker har blivit så otroligt ful genom åren. Förut tyckte jag den var riktigt snygg men nu tycker jag den är tvärful. Så man kan ändra sig.

Nej, nu har jag brådis, inte bra!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0