44 minuter

Har nyss duschat, det var skönt. Passade bra efter jumpan. Skulle egentligen inte vara med idag men det var fotboll och jag spelade ändå, huh.

Nu ska jag lägga mig och kolla på en film "44 minuter" undra om den är bra. Handlar i alla fall om något gäng som rånar The American bank och det blir helt dramatiskt och en massa, den skjuter ner alla poliser med ryska AK 7:or eller vad tusan det nu heter, ni vet en sådan jag har under sänen HAHA nej jag skoja bara. Kolla på den, den är säkert jättebra. Sedan får vi se om jag vågar mig på en skräckfilm. Känner mig tvungen att kolla på dem två skräckfilmerna som jag lånat av Sandra. Annars var det ju bara ovärt att jag lånade dem, så jag ska se en idag. Jag kommer säkert stänga av efter halva om ens det? We will see. Får tvingar hit Sofia eller någon annan annars. Jag kan ju inte ligga och slöa hela dagen så jag ska ta och baka min tårta till imorgon också.. KULKULKUL! Eftersom det är jag som gör den så kommer den att bli godare än aldrig förr, sådetså...
Näje, filmen vare ju. Kommer in på en massa andra samtalsämnen nu som var väldigt onödiga att ta upp just nu.

Martina


Kommentarer
Postat av: Sofia

tävlingen avslutades tyvärr igår!

men håll utkik, där kommer fler :)

2008-12-15 @ 16:29:51
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0