1:a december

Hej på er!

Idag är det den första december och jag kan verklgen inte förstå att detta år har gått så fruktansvärt fort. Det kändes som om det nyss var nyår ju. Fasiken alltså. Man hinner ju knappt med i farten ju, den bara flyger förbi!
Och om 15 dagar så fyller jag år, nyss kändes det som det var flera månader tills min födelsedag men snart är den äntligen här. Det händer grymt mycket roliga saker som jag ska göra denna månad känns det som!
Bland annat:

- fylla år.
- julafton
- julhandla
- nyår
- fest
- julbord
- julavslutning

Ja det är säkert en massa fler saker som jag ska göra, men dessa är dem jag kommer på just nu. Denna månad är nog den bästa av dem alla. Okej, efter sommaren då!
För övrigt så sitter jag och lyssnar på The Killers, läser bloggar och skriver sms. Bra kombination. Ska alldeles strax stänga av datorn och kolla på tv. Har sagt dem senaste två veckorna att jag ska kolla på de där nya programet "90210" men det har inte blivit av. Så idag ska jag tametusan ta och kolla, det är många som säger att det ska vara bra, så de får man hoppas att det är. Sedan ska jag hoppas bums i sängen för imorgon är det en lång dag. På psykosociologin så ska vi (jag, sandra och mia + några andra) besöka ett ställe som heter "öppna dörren", det ska bli intressant. Det är någon föreläsning.

Nä, nu ska jag prata lite med pappa innan jag bänkar mig framför teven. Ta hand om er och sov så gott!


Jag och Petra för några veckor sedan. :* (OBS, inte min syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0