when the rain falls...

Och regnet bara öser och öser ner, att det aldrig kan upphöra?! Tur att man har datorn att underhålla sig själv med när det är sånt här dåligt väder, fast det är ju rätt långtråkigt att sitta vid den här saken dag ut och dag in, i alla fall när dte är sånt här väder. Fast tycker jag inte har setat här så mycket nu, har umgåts ganska mycket med vännerna särskillt Jenny my friend, man måste ju passa på nu innan skolan börjar. Det kommer bli grymt mycket i skolan känns det som, men vad vet jag? Haha, det visar sig.
Nu har jag i alla fall nyss duschat, det var mycket skönt!! Och nu sitter jag här igen, lyssnar på lite musik och ska snart göra lite nytta här i huset... Känns bra! Lite senare ska jag åka till fröken Sofia, mycket nice! Hon har som sagt varit på Gotland och kom hem idag!

Nej, de här inlägget var inte så intressant kände jag så nu ska jag kila en stund. Ni får ha det så bra!

Martina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0