Torsdagen + anna skipper + Winnerbäck

Hejhej, Vaknade hos Jenny idag. Igår var det Larsa i Strömsan, det var mycket trevligt...  Tack Jenny för att jag fick hänka! Dagen igår började med att jag vaknade hemma, jag gjorde i ordning mig och åt sedan drog jag till Jenny.. Först skulle jag, Alexandra + Jennys familj och nåra till vara med på en inspelning av du är vad du äter. Eller inte hela inspelningen utan i slutet när man ska göra de som man har sol mål. Ex denna tjejs mål var att kunna köra ett helt galopplopp, och det klarade hon! Dem ordnade ett så kallat fejklopp som hon skulle köra, och vi var med som publik. Mycket angenämnt, höhö! I alla fall, precis när det var klart så började det att störtregna, det verkligen slog mot bilrutorna, men det kan ju vara mysigt ibland. HIHI!

Efter inspelningen åkte vi i alla fall till Larssa, vi fick en sådan där snygg gul väst, sen väntade vi på att vi skulle få våra uppgifter, jag stod som parkeringsvakt och tog betalt för parkeringen. Det var väl trevlans men tror ni inte att det där satans regnet kom tillbaka eller? Jo, det var precis vad det gjorde.. Usch. Stod där i jeans, en röd höstjacka, en orange poncho och en gul reflexväst. En mycket bra och fin kombination tycker jag allt! Nej, men jag blev inte blöt i alla fall, det var bara skorna som fick lida lite extra, dem var extremt blöta när vikom hem till Jenny efter midnatt, men det gjorde ingenting för vi skulle ändå inte gå någonstans mer denna kväll. Vi hade gjort vårt denna underbara kväll.

Jag hade i alla fall en jätterolig kväll, tackkkkkkk för den!! Nu ska jag kila och göra mig i ordning för ikväll blire partaj, behövs för jag är uttråkad... Nu får ha en trevlig kväll så ses vi. Uppdaterar nog ingenting mer idag, vi hörs!

Puss Martina.

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för att du ville jobba :)<3

2008-08-15 @ 22:18:17
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0