Torsdag...

Idag vaknade jag lite senare än vad jag hade planerat, jag ställde klockan på 09.00 fast när klockan ringde så orkade jag inte gå upp så jag lpg kvar i sängen till 11.00, så jäla skönt att bara ligga och filosofera, mja! Sedan fick jag ett sms av Jenny att hon var astrött för att hon hade setat uppe typ hela morgonen från 03.30 och kollat på brottning på tv, hah! Knäppis hon är.. jaja, om jag förstog rätt så fick Sverige brons i Brottning, och det är väl bättre än ingen medalj alls..

Well well, jag har nyss duschat och gjort mat till min bror eftersom han hade så bråttom iväg, och min syster är skitsur på mig för att jag inte lagade mat åt henne precis den sekund som hon ville. Jaja, ni vet ju hur fjortonåringar är, höh! Man får gilla läget lixom.. Jag ska snart äta så jag hinner till Jenny, jag drar dit så fort jag ätit och gort mig klar. Det blir nog suveränt!

Måste kila och fixa klart lite saker nu, hörs nog inget mer ikväll eftersom det är fullt upp hela eftermiddagen och kvällen. Men ni får ha en fin dag så ses vi!

Puss Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0