Torsdag..

Herregud vad denna vecka har gått fort alltså. Imorgon är det redan fredag redan och det känns verkligen att denna vecka gått jättefrt, man hinner knappt med. höh!
Jag har som sagt sovmorgon idag. Satt klockan på 10.00 för att jag skulle duscha, men tror ni att jag har duschat än? nej jag hamnade såklart här vid datorn, men det gör ju inget. Ska snart hoppa in i duschen.
Väldigt skönt med sovmorgn idag. Jag gick och lade mig klockan 00.30 igår ungefär och jag vaknade klockan 10.00 men somnade om till 10.30 så sammanlagt har jag sovit ungefär 10 timmar. Känner mig riktigt utvilad, fast kommer säkert bli övertrött för att jag har sovit för länge, nej men just nu känner jag mig riktigt pigg, vi får väl se hur länge det håller!!
Idag efter skolan så har jag inga planer, jag åker väl hem och chillar. Vi har inte fått några läxor hitills och jag tror inte vi kommer få det denna vecka i alla fall, skönt är väl det?

Men vad ska ni hitta på idag dåe? Jag ska ta och hoppa in i duschen nu, men vi hörs väl senare!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0