Torsdag..

God morgon god morgon!
Jag har sovit som en prinsessa inatt, nu sitter jag här i sängen med min laptop i knät, jag vaknade för ungefär en timme sen.. Sedan dess har jag bara suttit här vid datorn och nördat framför Mahjong, as usual!
Jag ställde klockan på 10.30 idag för att jag skulle komma upp i någorlunda tid, men som vanligt så blir det ju aldrig att man går upp då, utan man ligger kvar i sängen och drar sig, så sköönt! Men man kan inte säga att jag riktigt har gått upp än heller med tanke på att jag fortfarande ligger under täcket..

Det regnar här, eller ena stunden ösregnar det och andra stunden så är det uppehåll, sen ösregnar det igen, sen är det uppehåll! Så håller det på hela tiden, men tur att man inte är ute på något skogshajk eller något liknande, för då skulle man vara genomblöt vid det här laget, hah!!

Undra vad jag ska äta idag, pappa har inte sagt eller gjort någon mat som jag ska äta. Hoppas att han kommer hem med en stor jävla kebabpizza, det skulle passa så jäkla bra just nu, har varit sugen på pizza hela veckan... och jag menar, ännu bättre blir det ju om då pappa skulle komma hem med en.

Idag har jag inga planer, kanske drar till Jenny lite senare. Just nu jobbar hon för fullt på sin låtsaspappas jobb. Hoppas du har det roligt där bland hyllorna, och städa riktigt fint nu!

Nej om jag skulle ta och stiga upp ur sängen nu, låter som en bra idé. Ha de fint!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0