Tisdag och skolaaaa.

Yes, då var tisdagen här. Jag gick upp klockan 06.55 idag, och jag har nu duschat, ätit frukost och klätt på mig. Ska bara platta håret, sminka mig lite och borsta tänderna sen ska jag bege mig till tåget.

Jag hade inget problem med att gå upp idag, fast i början ville man ju faktiskt ligga kvar i den där varma sängen. Haha, som grädden på mosen skickade jenny ett sms ba: "ja det är rätt kalt ute", men men ut i kylan ska jag ändå. Jag är så illa tvungen, får sätta på mig rejält med kläder.

Nu måste jag skynda mig lite så jag inte får stressa, tåget går 08.30 och jag måste cykla dit först också. Men vi hörs när jag kommer hem från skolan.. ha en bra dag!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0