Tisdag.

Tisdag idag, känner mig riktigt jävla hängig om jag ska vara ärlig, kanske håller på att bli sjuk? Nej så kan det inte vara. Jag är nog bara lite utmattad. hah.
Igår träffade jag i alla fall Sofia som kommit hem frå Gotland, det var mycket trevligt. Hon såg ut precis som förut, lika sööt! Anna kom också förbi, så vi tre satt inne i sofias rum och chillade lite och snackade, mys!
Sofia och jag var också förbi mamma också, jag skulle kolla om jag hade några kläder där eftersom mina kläder bara försvinner, jag köper en massa nytt men sen försvinner det, hah, mysko! Dom kommer väl fram om det är jag som har slarvat bort dom. Men vi bytte i alla fall några ord med henne sen gick vi hela långa vägen hem till Sofia igen, jobbigt eftersom min kondition inte är på topp just nu, är OT så det ryker om det. Mja, de får man leva med. Ska sätta igång och träna snart igen...
Just för tillfället sitter jag här i min säng och lyssnar på musik och chillar, det är soft! Ikväll ska jag nog sova extra tidigt eftersom jag måste försöka vända tillbaka på dygnet nu, skolan börjar ju som sagt snart de ska bli så kuul! :D

Nu ska jag läsa en bok, jag läser en bok som heter: "Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig" och än så länge så är den mycket spännande men mycket sorglig tyvärr.. Men jag tycker att ni ska läsa den, även Carolina Gynnings bok Ego girl, dem böckerna är greate!

Ha det så bra så ses vi. Puss!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0