Tisdag,,,

Halloj, jag satt nyss och spelade Mahjong på datorn, och börjar man spela det där så är man så jäkla fast, och det är precis vad jag blivit. Jag satt uppe hela natten till typ 01.00 för att slå mitt dåvarande rekord. Jag skulle egentligen lagt mig runt 11 för att jag skulle upp i bra tid, och då var 01.00 sent. Klockan rullade på och till slut var jag tvungen att gå och lägga mig ändå.. Fan, va så jeefla arg på att jag inte slog mitt rekord..
Men sen idag har jag spelat de hela morgonen och sen nu för 2 minuter sedan så slår jag mitt rekord, OHYEAH! höh, Jaja, det var ju roligt för er att veta det, eller inte va? Blää, kännert mig som en riktig nörd!!
Jag var i alla fall ute på en liten springtur i morse också, jag skulle egentligen inte tränat förän imorgon, men det vart en sväng idag också. Softi att röra lite på fläsket..mja..

Idag har jag inga planer, kanske drar till Jenny en sväng senare. Just nu är hon hos en kompis och senare skulle hennes mamma hämta upp henne för att dem skulle hämta tapeter, sen skulle hon sova.. Men vi får se hur det blir, annars får det väl bli en chill-dag idag också, börjar tröttna hårt på dem här eviga chill-dagarna känner jag... dem tar på krafterna, hah! Nej men det börjar bli lite väl långtråkigt, blä! Och hallsta har som sagt börjat skolan denna veckan... So what should we do?

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Godag... hoppas du haft en trevlig dag, om du har tid och lust så kika in och ge din åsikt om bantning... men bara om du vill ;)



http://whatthefuckdotcom.blogg.se/2008/august/bantning.html



Hoppas du får en jätte bra dag ;)

2008-08-19 @ 13:13:37
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-08-19 @ 13:15:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0