Time to early mornings..

Yes, nu äre dags, gick upp klockan 09-00 idag, men jag vet dock att det inte kommer att hålla mer än max 2 dagar, sen kommer jag tröttna på att gå upp runt klockan 9 varje morgon nu på lovet. Men men man kan ju försöka så länge det varar. Nu är klockan 10 och jag har gått upp och både ätit frukost och borstat tänderna,okej, nu har jag krypit ner i min varma säng i gen och ska alldeles snart sätta på en film, så jäkla skönt... Det vart inte så sent igårkväll heller, jag brukar lägga mig runt 2-3, men igår somnade jag runt halv 12, mycket skönt vare...

Idag har jag inget planerat, nu ska jag i alla fall kolla på en film sedan i eftermiddag ska jag tametusan baka mig en äppelkaka, för det är jag sugen på sedan jag fick det hos Jenny i söndags, med vaniljsås. MMM! Fast jag är ingen superkock så jag vet icke om den kommer bli ätbar, men det visar sig.

Nu ska jag i alla fall läsa bloggarna sen ska jag som sagt titta på en liten film.. Vad det nu kan bli vet jag faktiskt inte. Ha det så bra, puss!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0