tankar och funderingar

Alla har vi både tankar och funderingar över olika saker. I mitt liv saknar jag många, både människor som jag helt glömt bort och som plötsligt kommer upp i mitt huvud igen, och människor som finns där hela tiden men som man inte träffar så ofta. Synd är väl det, men man kan ju inte göra något åt den situationen tyvärr.
Det finns också så mycket som jag skulle vilja säga och uttrycka mig fast jag vet att om jag skulle göra det så skulle allt bara gå snett. Ingenting vill gå som man vill, men det är väl så livet är, motgångar, motgångar och motgångar.
Man vill spy på allt...
Det finns en person som jag skulle vilja sätta mig med och säga precis vad jag tyckte och tänkte, vad den personen skulle bli paff...
Ibland vill man säga en sak, när man väl har gjort det så ångrar man att man sa det, för när man träffar den människan så skäms man bara.

Jag vet att ingenting hjälper fastän man gnäller, i know i know i know, men jag vill bara skriva så som jag känner just nu. Någonstans måste jag skriva det. Jag säger som Jenny, allting får ju inte plats i huvudet.. och jag menar, bloggen är ett bra ställe att skriva ut sina känslor på.

 Martina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0