Söndag!

Idag vaknade jag ungefär klockan 11, rätt bra för att vara en sönda och just bara för att jag hade ställt klockan på halv 12 så ska jag såklart vakna tidigare, så är det alltid. Hah, men så äre! Jga funderar på om jag ska röja upp lite snabbt i mitt rum för att sedan gå ut och gå en liten sväng, känner mig sjukt tjock efter denna helg, så jag borde nog gå ut och gå en vända! Pappa, min plastis och mina syskon kommer ju inte hem förän i eftermiddag och Jenny ligger säkert och sover än så just nu finns det inte så mycket att göra. Jaja, man får gilla läget helt enkelt.

Förresten så har jag inte skrivit om kryssningen, den vari alla fall toppen. Vi dansade, åt, spelade, träffade människor. Ja det var roligt helt enkelt. Nästan så man tycker att de där kan man göra mycket oftare, för de är ju inte ens dyrt heller. Jaja, det här är nog inte sista gången skulle jag tro...

Nej nu ska jag hoppa i kläderna och gå ut på en promenad, ganska hyffsat väder idag! Men ni får ha en fin dag allesammans.

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0