Söndag...

Hej bloggen. Idag vaknade jag upp hos Sofia. Klockan var väl vid en 11.00. Anledningen till att vi skulle gå upp så tidigt var för att dagen innan kände vi oss så äckliga och allt de där. Så vi bestämde oss för att imorgon Söndag när vi har ätit frukost så går vi hem till mig och byter om sedan går vi till Kolbäck, och nu har vi gjort det, det var himlans härligt bara de att det blir så långtråkigt. Det är skönt och så men det känns helt tråkigt att gå, men det får man väl antagligen leva med. Riktigt ordenkligt med motion fick vi idag i alla fall och det känns rikigt bra.

Ja, gårdagen var lite, jag vet inte riktigt hur man ska beskriva den, men den innehöll väldigt mycker promenader och ofräscha ting, roliga och roliga saker. Jag kan bl.a. inte förstå att jag verkligen tryckte i mig en och en halv Bigmac och Co med plusmeny, förstår ni det? Det är i alla fall helt sinnessjukt. Ingen normal människa skulle kunna göra något sådant. Well well, jag var hungrig, men jag åt nog kanske lite för mycket för jag mådde jäkligt illa.

Under denna kväll kändes det som vi gjorde allt och ingenting, som om vi liksom bara gled runt där för att vi inte hade någonting annat att göra. Men dte kan ju vara en kul grej ibland också.
Sofia och jag satt utanför donken för att vänta på hemfärden. Det kom fram en mysko man ch frågade m vi kunde vakta hans cykel medans han skulle gå in på Donken, vi vaktade hans cykel för vi satt ju ändå bara där. Men vi hade ju inte direkt räknat med att han skulle börja snacka om växthuseffekten eller vad det nu var. Han berättade att han var 39 år och arbetade med att turnera med artister, dessutom hade han en son på 7 år också. Efter ett tag gick vi därifrån, kändes bäst så!

Det hände många crazy saker, men jag orkar inte skriva in precis allt, höh! Vi får ta det någon annan gång. Nu ska jag duscha och äta sen ikväll ska jag på bio med min syster! 



Här är bästaste Sofia :)



Jag drar till med ett jäkla smile, höh!

Nej nu måste jag kila vi hörs senare! Ha en bra dag.


Puss Martina



Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag tyckte kvällen var kul;)

2008-08-31 @ 21:35:17
Postat av: Martina H

HAHA, det tycker jag också minsann!;)

2008-09-01 @ 11:05:00
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0