Söndag!

Tjena.. Läget? med mig är det kanon, fint väder och allt ju!
Sitter här med min vännina, hon är lite bakis pga dem där järnen som hon drog igår. Synd med sant.. Vi var nyss på Kinarestaurangen och käkade, sedan har jag ätit hemma nu också. Är proppis, blä! Känns så äckligt att vara det, men vad ska amn göra?
Idag ska Anna klippa page på mig. Har funderat över det länge, men har varit lite velig. men nu vill jag verkligen, så senare idag klipper jag mig. Sofia ska också klippa sig, men inte Jenny, hon ska hem snart :/ Hon börjar skolan imorgon, fifan va kul! Självv börjar man på tisdag, dålig dag att börja på tycker jag. Jaja..

Igår kom i alla fall min bror hit, han kom inte som beräknat. Han sa att han skulle komma vid 1 typ, men han kom runt klockan 04.00, han var superdryg, men vi var drygare. HIHI, busigt! Men det enda han gjorde var i princip att komma hit för att däcka i soffan. Sen en timme senare ungefär säger han att han måste hem för att han ska komma upp (han har en date). Jaja, treligt i alla fall :)

Nu ska jag kila, och vara lie social, vi hörs senare!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0