Söndag!

Vaknade runt 1 idag, sköönt att sova ut. Fast jag tror jag vaknade ett antal gånger före de också, men det är inget som jag minns, det känns bara som om jag gjorde det!! Det var trevligt igår i alla fall tycker jag.

Idag ska jag nog ta en sväng till min vännina Jenny, det var ett tag sedan vi sågs nu, så idag vänder jag näsan mot Bårgåsund, hö-hö! Men först ska jag duscha, äta och klä på mig för det har jag faktiskt inte gjort, hah!
Jag hoppas att ni hade en mycket trevlig kväll igår. Har inte så mycket att säga eftersom jag berättat typ allt ;P Men lägger nog upp någon liten bild från igår kanske.

Vi hörs, ha en riktigt fin dag!

Martina


Okej, det går inte att lägga upp några bilder, det är något krångel! För göra ett försök senare tror jag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0