Snart äre helg..

Hej hallå. Kom nyss hem från Sofia. Vi har varit ute och cyklat, det var mycket skönt. Sedan var vi en sväng på Coop. Bella jobbade denna kväll.. höh. Minns mina dagar från Coop, dem var helt fantastiska, med tidiga morgnar och dåligt humör. Det var min sommar för ett år sedan, mycket roligt måste jag ändå säga trots dem tidiga morgnarna och de dåliga humöret.. Men nu jobbar jag inte där längre tyvärr, tråkigt är väl det, men men. Nu äre som de är. :)
Imorgon börjar jag klockan 13.20 så idag är det ingen brådska med att komma i sängen, kan lungt gå upp runt 11.00. Känns soft faktiskt!

När jag kom hem gick jag förbi vardagsrummet. Min pappa och Brittmarie satt och kollade på någon film, just vid detta tillfälle var det en kvinna som hade blivit inlåst eller vad man ska säga i en kista. Fy fan säger jag bara det där med kistor och att bli inlåst i ett trångt utrymme är något som jag verkligen har fobi för. Skulle jag vakna upp i en kista vet jag inte vad jag skulle göra, fy tusan vilken klaustrofobi alltså. vad ska man göra lixom? Det är ju så trångt och man får ju panik bara av att inte kunna röra sig, nej jag hoppas sannerligen att jag inte råkar ut för det någon gång. Måste bara berätta att den där kvinnan överlevde sån tur var. Hon hade en pistol med sig i kistan så hon sköt hål på gånggärnen och kom ut, tur var väl det. Jag som satt där i soffan helt panikslagen fastän det inte ens var jag som låg däri. Då kan man ju tänka sig vilken panik man skulle få om man själv låg däri. Nej, jag vill inte ens tänka tanken. Nu ska vi inte prata mer om det där tycker jag, blir lite småskraj. höh!

Jag ska gå ut och ta något att äta, jag är ashungrig verkligen! Får se om jag skriver något senare, kanske somnar, who know?

Puss Martina


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-27 @ 22:07:48
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Ja, helgen närmar sig med stormsteg!

2008-08-27 @ 22:10:30
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Martina H

Ja Junitjej, det gör den verkligen! men måndagen är snart här lika snabbt. heh!

2008-08-28 @ 15:52:11
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0