skuulan.

Hallåååå,, jag kunde inte lägga upp bild på min frilla igår, så får göra ett nytt försök idag helt eneklt.
Sitter här och lyssnar på musik, åt för ett tag sedan. Det blev potatisgratäng med fläskfile och champinjoner, så jävla gott! Ja i alla fall, nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Vi ska handla en kalender och skolblock till mig, har lite smått panik. Men det ordnar sig alltid...
Jag är helt rastlös och vet inte vad jag ska göra, kanske ska man gå ut och ta en promme, nej det är jag för slö för.. Får helt enkelt sätta på en film, för här vid datorn kan jag inte sitta och ruttna sista dagen... Får se vad som händer mot kvällningen, blir nog en tidig kväll i alla fall. Måste sova tidigt, fast det blir väl som alla andra gånger, att man inte kan somna... typiskt när man ska börja skolan. Men man får försöka så gott de går! haha.

Ska kila, ha det så bra!

Puss Martina


Inte snyggaste bilden, men det är frillan som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0