rubrik jao.

Jag kom nyss hem från min vänninna jenny, det har varit en trevligt kväll hah. Imorgon är detlördag, och min familj sticker ifrån mig tidigt och kommer hem på eftermiddagen någon gång. Jag ska nog i alla fall ställa klockan så att man kommer upp i vettig tid, känner mig just nu grymt sugen på tacopaj, FYFAN vad gott det skulle vara just nu, kanske ska jag göra mig en paj imorgon och ta med hem till Jenny imorgon, haha! Det vore roligt att byta ut blåbärspajen mot en riktigt god tacopaj, eller vad säger ni? Nej det vette sjutton om jag orkar göra en tacopaj. Har säkert inte ens alla ingridienser, men det ordnar sig.
Hur som helst så tror jag att Jenny och Ewa skulle tycka om min tacopaj..

Nu ska jag nog gå och lägga mig, är skapligt trött och känner att jag verkligen måste börja att vända på dygnet för snart börjar skolan och då är det nog ingen bra idé att sitta uppe halva nätterna för att sedan stiga upp tidigt på morgnarna. Nej det får bli ändrig på det Martina. Nu ska jag i alla fall sova. ha en fin natt!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0