regniga dagar

Ja, usch det är så himla tråkigt med regniga dagar, fast det är rätt skönt ändå. Det är så man känner att man inte behöver göra så mycket, det är då man kan krypa ner under sitt stora duntäcke och bara mysa framför en film, det är det bästa, speciellt om man är twå!

Jag har inte tänkt på det så mycket, men det är ju så att snart är ju sommarlovet slut och skolan sätter igång igen, uscha! Detta sommarlov har verkligen gått på tok för fort, eller vad tycker ni? Men man har ju fått en hel del saker gjort, och det är ju bra!!

Jag har: varit i london, varit i danmark, varit på båtsemester med min vännina Jenny Frank och jobbat sen på torsdag åker jag på kryssning med mamma, får väl se hur det blir då!!
Usch, tanken på att skolan snart börjar får mig att bli riktigt jäkla depprimerad. Man skulle ha lov året om tycker man ju, men så roligt får man väl inte ha de. Nej, nu ska jag inte gnälla nå mer om skolan. Guud vad roligt det ska bli att börja i 2:an, jag ska plugga aset av mig, HAH! De kan ni ge er på!

Jag har kommit på att jag lägger typ aldrig upp bilder i min blogg, eller jo ibland gör jag det, fast det är ytterst sällan ska jag säga. Men jag är inte en sådan som tar en massa kort och lägger ut, för jag tar nästan aldrig kort över huvud taget. Nu vet ni det också, hah!! Skulle egentligen hänga med på bio idag, men jag känner att jag har ingen lust med det idag, fast samtidigt känner jag att jag vill hänga med i svängarna. Nu för tiden känns det som att jag har beslutsångest för vad jag än gör, hm det ordnar sig nog ska ni se. Nu ska jag i alla fall kila, ska lägga mig och vila ett tag.. ha en fin kväll! Puss på er.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0