Onsdag eftermiddag..

Nu har jag stått och bakat en äppelkaka hela dagen typ, hah, nej men ganska länge tog det i alla fall. Och nu när jag har ansträngt mig så mycket så hoppas jag att den blir riktigt god, det är äpplen från vårat goda äppelträd, deni!
Jag funderar på om jag ska kila ner till samhället och köpa mig lite vaniljvisp till äppelkakan, fast jag vet inte. Det får jag ta en funderare på..
Jag hade vist varit så upptagen i min äppelkaka så jag både missade att det ringde på min mobil och att jag fick sms, mja men så kan det ju gå ibland tyvärr. Men det var nog inget världsviktigt... men vad vet jag?

Det får nog bli en runda ner till samhället, jag har ändå inget att göra så varför inte ta en tripp ner dit på med detsamma. Japp, det får bli så. Vi hörs väl senare. Ha det bra!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ha en bra dag =)

2008-08-13 @ 15:51:41
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: caroline

F-R-Å-G-E-S-T-U-N-D i min blogg, ställ gärna en fråga eller två.

2008-08-13 @ 21:59:52
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0