Onsdag...


Aldrig kan jag vara normal... men man blir ju som man umgås! höh...

Hallå hallå hallå...
Jag har inte skrivit på hela dagen pga att jag har inte varit hemma, utan jag har spenderat hela den här dagen på stan... nästan! Jag var tvungen att hitta en kalender, men bara för att man just nu behöver en som mest så finns den nästan ingenstan. Jag kom inte hem med någon kalender för jag hittade verkligen ingen. Sen pratade vi med en kille som sa följande:" ja, alltså alla bokhandlar och så trycker bara en upplaga av kalendrar, sen säjer dem ut alla kalendrar, sen finns det inga kvar är det så. Så jag skulle rekommendera att ni fort som tusan skyndar er till en bokhandel av någt slag"
Men jo, tack för den hjälpen. Jag och jenny var typ inne på alla bokhandlar som fanns bara för att vi skulle köpa den där nedrans kalendern, men men vad ska man göra?

Vi åkte i alla fall in till stan vid halv 9 i morse. Jennys mamma skulle klippa sig då, så då passade vi på och hänga med in eftersom vi ändå skulle gå på jakt efter kalenders som var slut i nästan alla butiker. Eller jag ska väl inte säga slut, men det fanns inga som passade mig i smaken. Nej usch, det var utplockat.

Jenny och jag åt i alla fall en frulle på Waynes Coffee eftersom vi ej hann med det hemma, fast det var drygt för först fick vi sitta ute och vänta en hel timme på att butikerna skulle öppna. Fast det gjorde iofs inte så mycket eftersom det var så skönt väder ute, i alla fall vi käkade frulle på Waynes. En Bagel med rökt skinka och ett glad färskpressad apelsinjuice för mig, MMM, soo good!

I alla fall, sedan drog vi till båda akademibokhandeln, men där fanns inget som föll oss i smaken...

Vi gav upp och tänkte att på Ica maxi borde dem ju ha kalendrar... där har dem ju allt!

Men nej, det var där som den där gubben berättade om att dem bara tryckt en upplaga av kalendrar. Well done, istället gick vi ut ur Ica ch tänkte i alla fall trösta oss med en Frensh hot dog, det kändes lite tröstande i alla fall, och det smakade väldigt gott! hah!

Vi åkte hem till Jenny sedan, vi pratade och städade och kollade igenom H&M kataloger och promenerade och åt mat. Ja, allt kan man genomgå med dig, spelar ingen roll vad...

Nu är jag i alla fall hemma. Jag är trött efter att ha gått upp klockan 07.00 idag, men det är väl dags att börja vänja sig vid det tyvärr. Blää, orkar inte börja skolan samtidigt som det ska bli så jäkla roligt. Man får börja plugga igen och allt. Ska bli så skönt att komma igång...

Nej, nu ska jag sova för jag är verkligen jätte jättetrött. Hoppas ni haft en trevlig dag, det har jag haft i alla fall. Trots att jag inte hittat en kalender. HAH!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0