Nu känns det bra...

Jag tycker om känslan när man har gjort något bra. Ex när man har varit ute och sprungit, man har verkligen kämpat sig igenom träningen, sen när man är klar så tänker man:" Nu har jag gjort någon nytta, nu känns allt bra" Jag älskar den känslan, för då kan man ju faktiskt unna sig något gott också. Precis som jag ska, jag ska nog höra vad min kära vän Sofia ska göra idag, hon började skolan idag och hon lär väl sluta när som helst tycker man...Nej, men då ska jag i alla fall tvinga med henne ner till affären så att jag kan köpa mig choklad.. hoho!

I alla fall, träningen gick bra.. Jag sprang hela rundan eftersom jag tycker det är så jäkla drygt att gå. Träningsschemat var som så att man skulle gå snabbt, sen springa lungt, sen gå lungt, sen jogga fort. Nej, usch vad långtråkigt.
Ibland går det ann att gå, men då ska man gå i rask takt, höh!

Nu ska jag klä på mig och sen får jag hoppas att Sofia har lite tid för mig, hihi! Min älskade. Nej nu ska jag kila härifrån datorn, börjar bli tok för mycket sittandes här vid datorn...

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0