Middagsdags...

Nu har jag både hunnit med att träna och kört med bilen, okej övningskört som det heter. Känns bra, det gick bra att köra, men det kommer ju gå bättre så småning om.

Just nu sitter jag ch väntar på att spagettivattnet ska koka upp, är rädd att det vilken sekund som helst kommer att koma över... well well, jag ska i alla fall göra Pasta med pesto idag, så gudomligt gott!
Så nu måste jag kila till köket igen och rädda spagettivattnet innan pappa ropar från köket.
Skriver ingen mera blgg idag pga att jag måste sova tidigt, höh.. så säger jag alltid men det blir aldrig så. Men denna gång ska jag visa att det verkligen infaller. Hur nu ni ska veta det?!

Ha det bra.

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0