Måndag...

Måndag, jag vaknade upp hos Jenny. Vaknade ovanligt tidigt, faktiskt klockan halv 11. När jag hade vaknat så ringde pappa och frågade om jag kunde ka hem och laga mat till han kom hem, och det kunde jag ju såklart göra, så vänlig som jag är! hah. Men det vart väldigt gott, dock stekte bag bara köttfärsen och satt på spagettivattnet men det vart gott fastän det inte var jag som gjorde exakt hela maten.
Känner mig sjukt hängig idag, jag vill bara ligga i en mjuk och stor säng med ett puffigt täcke över mig och bara mysa.. Det skulle vara underbart just nu för jag fryser som tusan. jaja.
Men sofia kom i alla fall hem idag, KUUUL! Känns som om jag inte träffat henne på åratal, men nu är hon i alla fall hemma. Träffar nog henne en stund sen. HIHI!

Nej nu ska jag gå och ta på mig något skönt på mina bara axlar eftersom det inte finns någon mjuk och sköön säng i närheten.. Ha det bra!


Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0