Måndag!

Om jag ska vara ärlig så gick jag inte alls upp klockan 08.30 idag, jag tog mig en liten sovmorgon idag faktiskt. Jag gick upp klockan 11.00 istället, lite skillnad. Men jag ska i alla fall sätta igång på riktigt idag, jag åt frukost bestående av ett äpple och en banan för ungefär 40 minuter sedan. Och snart kommer pappa hem och då ska vi äta lunch. Tror det blir nå kött, mooms! Sedan ska jag smälta maten sen är det bara att ge sig ut på en liten springtur. KÄNNS så jäkla goodie... Undra hur det går för Jenny idag? ja jag får helt enkelt ringa till henne en sväng lite senare...

Jag kunde inte somna riktigt bra igår, jag låg bara och vred och vända mig hela tiden, usch kände att jag var på ett sådant där drygt humör. Som när jag kan skratta åt vad som helst.. haha!
Sen några minuter senare så skickar Jenny ett mycket roligt sms, så tror ni inte att jag låg där och garvade där alldeles själv i min ensamhet, (undra hur det såg ut?)
Sen var vi i alla fall tvugna att sova, så jag försökte än en gång att sova. Och jag vet inte efter hur lång tid efter men jag somnade i alla fall någon gång strax därefter, tur var väl det..

Nej det känns som om jag måste gå och städa undan lite i mitt run, de ser med andra ord förjävligt ut, så de får jag göra något åt!

Vi hörs senare, ha en fin dag!

Puss Martina



zöta va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0