Måndag!

Usch vilken seg dag. Sov hos Jenny till idag. Vi gick inte och lade oss förän klockan var efter 3, och när jag vaknade idag kände jag att det ända jag ville var att ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen, men det gick ikke. Ska nämligen på kalajs, kusin fyller 18. Grattis får man väl ta och säga!

Igår i alla fall. Jenny vart så jäkla sugen på räkor bara sådär lixom och jag vart sugen på brieost. Så vi bestämde oss för att vi skulle äta ostbricka på kvällen, vi tog moppen och åkte och hanlade saker. Åh gud det är ju så gudomligt gott, skulle kunna äta hur mycket som helst av det, men det är mycket mycket kalorier i denna ost, hah! Men det stoppade inte oss från att äta.. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord... som vanligt sen satt vi och pratade i hennes rum halva natten. Ja, när jag umgås med Jenny så kan vi träffas utan att göra något speciellt, vi kan ses och sen sitter vi bara och pratar sen åker jag hem.. det är så skönt att ha det så!! Okej, jag vet inte hur jag kom in på de här. Men i alla fall.

Ikväll får vi se vad som händer, kanske stannar hemma och tar det lungt för att imorgon åka till Ikea med mamma och sedan vidare och hämta min nya mobil, senare på kvällen kanske jag far till Jenny en sväng :) Det visar sig vad som händer.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen måste jag hinna packa också, för innan klockan 3 kommer mamma och hämtar mig och min syster så jag får ta och lägga på en rem nu. Ha en fin dag!

Martina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0