Lördag.

Hejhej blogg. Jag kom nyss hem från min kära vännina jenny. Jag åkte som sagt till henne igår kväll och som vanligt så sov jag kvar hos henne, jag orkar aldrig åka hem därifrån. Igår var jag verkligen jättetrött. Såklart, efter en hel skolvecka så är det inte konstigt att man blir helt slut och hållet på och somnar så fort man lägger huvudet ner. Nej, så igår vart det i alla fall en chillkväll. Vi gick och lade oss runt 23.00, hah! Och det är inte likt oss, vi brukar alltid lägga oss runt 01.00-02-00 eller senare. Ja, men det var i alla skönt att sova ut. Sov 12 timmar i natt tror jag, och jag sov så hårt att det kändes som att jag hade sovit i flera hundra år. Mja, nu är jag i alla fall hemma. Jenny skulle till stan och jag hade ingen lust att följa med, jag kände för att åka hem till la familia och så vart det. :) Hoppas du får mycket trevligt i stan gulleplött! <3

Ikväll blir det stan med Sofia, hihi! Min syster ringde i morse och frågade om jag och min lillesyster ville gå på bio med henne ikväll klockan kvart över 6, såklart vi ville det men jag hade ju som sagt andra planer för kvällen och jag kände att jag kan inte svika Sofajaa nu, så bio fick det bli en annan gång.

Ska ni göra någonting roligt i helgen? Gå på bio, tälta, tare chill? Ja, det finns massor att hitta på.

Naj, nu ska jag snart käka, det blir grillat idag. Sedan ska jag hoppa in i duschen och sedan far jag vidare till Sofia. Men vi hörs säkert senare, annars får ni ha en trevlig kväll!

Puss Martina


Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Ska ha en liten fest idag för en kompis flyttar till Barcelona på måndag!

2008-08-30 @ 15:20:27
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: mantha

;o

2008-08-30 @ 22:24:12
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Postat av: Martina H

men det låter ju kul Kryckan, hoppas att festen vart lyckad! :)

2008-08-31 @ 15:58:51
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0