Lördag!

Alåå. Jag har inte blogat på hela dagen. Jag har istället varit ute och plockat svamp med mor min och min syster, mycket trevligt men hittade dock inte så mycket svamp, men annars vare riktigt soft där ute i skogen..

Vad gör jag nu? Jag gör faktiskt inget speciellt, sitter här och lyssnar på bra musik och chillar. Idag får det nog bli en pizza, kanske med Jenny elelr med Sofia. Vet inte riktigt, kvällen är inte så plenerad än.. jag vill i alla fall göra någonting ikväll eftersom snart börjar skolan och då har man inte tid med att chilla och ta det lungt, utan då blir det att plugga röven av sig, det låter så jävla fint! :D Älskar verkligen plugg :)

Apropå svamp, jag älskar när man plockar svamp och när man går där och letar, plötsligt får man syn på något gult som föreställer kantareller. Och så hittar man först en sen, sen kollar man runtom den svampen så hittar man många flera, man blir så glad. Det är ju lite surt om man drar ut i skogen för att plocka svamp sen hittar man inga, men det kan ju hända vem som helst..

Nu ska jag kila, snart ska jag köpa mig en pizza. Sen om jag får allt för tråkigt drar jag nog till Jenny kanske, eller Sofia kanske kommer förbi en sväng. hihi! men ni får ha en toppenlördag, i will!

Puss Martina






Kommentarer
Postat av: Jenny

jag trodde det var bestämt att du skulle komma? :P haha, men asså det kanske inte var bestämt? Jaja, skitsamma :) Jag kanske kan ringa robin eller alex elelr nått sånt istället, för nu har jag vart hemma hela dagen, känner mig riktigt uttråkad PUs

2008-08-23 @ 18:44:04
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0