Lördag...

Idag har jag övningskört, det gick faktiskt förvånadsfullt bra för att vara första gången för mig... höh. det var ju inte så svårt med växeln och de som jag trodde. Roligt var det i alla fall... Nu sitter jag här framför datan och lyssnar på Om du lämnade mig nu med Lars Winnerbäck och Miss li, en så jäkla vacker låt!

Jag sitter här och är ashungrig, inte undra på för vi ska ju käka typ den godaste maten idag. Det blir grillad kyckling, klyftpotatis, sallad och bearnaisesås, himlans gott är det!!
Min hjärna är helt tom idag för jag är trött och känner mig sjuk... så jag ska nog gå och lägga mig och kolla på en film på datorn istället. Skolan börjar ju trts allt snart och vill inte vara sjuk tills den börjar, för då är det plugga och träna som gäller.
Fifan just ja, jenny och jag ska börja träna på måndag. Eller det var Jenny sm hittade en bra sida på internet med träningsdagbok och en massa shit, sen har man en personlig tränare som har lagt upp ett schema på vad och hur man ska träna, det verkar sjukt bra, så på måndag sätter vi igång. Och att skolan börjar är ju ännu bättre, för då går man lixm till skolan, sen när man kommer hem tränar man sen pluggar man. Då har man ett schema som man följer varje dag.. Det ska i alla fall bli riktigt härligt!!

Nej nu hänger inte min hjärna med mera, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på film! Ha det så bra!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0