lördag

Idag är det kalas för pappa och bm, yes! Trevligt. Igår var det menat att Sofia och jag skulle dra in till stan och fika/äta mat. Vi träffade på Anna och Malin på stationen så det vart att hänga på dem i stället, vi hade inget annat för oss så vi tänkte att vi väl på dem då. Jag vet inte vad man ska säga om kvällen, lite blandade känslor, hah. Men jag tycker allt att vi kunde satsa på en hemmakväll med film och en jävla massa godis. Men nu vart det som det vart, jag hade ganska trevligt ändå:)

Nej, nu har det kommit en del folk så nu måste jag gå och vara lite social, hah! Hur skulle de se ut om jag sitter här vid datorn? Just nu känner jag mig inte social för 5 öre. Men vi hörs senare. Ha en fin dag!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0