Lars Winnerbäck...

Jag sitter här och försöker lyssna på Larsa, haha!! Brukar aldrig lyssna på han, men min bästa kompis jenny lyssnar på han väldigt mycket osv. Så jag försöker väl tycka om hans låtar, just nu går det vl sisådär eftersom jag nyss börjat att lyssna. Jag har fixat i ordning mig för sängen redan, skönt, då behöver jag bara hoppa ner unger täcket, känns jäkligt bra faktiskt! Jyst nu lyssnar jag på hugger i sten, den är ball! haha!
Jag har aldrig förstått mig på hur man kan börja tycka om en musik, men det känns bra med Larsa ska jag säga. HAHA, riktigt skön musik!

Ville bara försäkra er om att jag lyssnar lite smått på Larsa. Nu ska jag fortsätta läsa bloggar! Ses imorgon! Puss

Martina

Kommentarer
Postat av: Jenny Frank

haha, du är knäpp :P

2008-08-13 @ 11:58:16
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0