im tired...

Hejhej, jag sitter och äter underbart goda popcorn just nu. Jag brukar inte tycka om popcorn, men idag var jag sugen och bestämde mig för att poppa en påse, och då gjorde jag det. Jag är så himla trött också, idag ska jag verkligen försöka att dra mig från Mahjong!
Idag var jag en sväng till Jennys arbete som sagt, hann inte att vara där mer än en timme, för min bror hade inga nycklar in och då var jag tvungen att åka och öppna, typiskt.. men vi hann ju i alla fall med att fika, och det var ju huvudsaken, haha. nejdå, det var lika trevligt att ses som vanligt. Hon hade också städat och gjort det fint, mycket lovande..

Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här och trycker i mig popcorn som sagt. Pappa och jag ska nog ut och köra idag, trevligt!

Men fy fasiken vad denna vecka har gått fort. Imorgon är det redan fredag. Nyss var det ju måndag kändes det som.. Men det är säkert för att jag ser fram emot skolan som dagarna går så snabbt, haha NOT!

Nej, nu ska jag gå och göra någonting vettigt. Känns inte bra att sitta här hela dagarna i ända... Ha det bra!

Puss Martina


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för wiennerbröden idag martina :) det gjorde min dag, kan du förstå? :D Tänk att ett par wiennerbröd och lite pepsi plus en god vän kan göra ens dag? :D Du är bäst in the world, puss JAG ÄLSKAR DIG<3<3

2008-08-21 @ 20:17:30
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson
Postat av: Martina H

Åhh, tänk att du kan göra min dag älskade!! Kan inte förstå hur bra du är.. Jag älskar dig <3

2008-08-21 @ 21:23:18
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0