Hos en kär vän.

Nu sitter jag hos Nardin, vi har nyss ätit sju jäkla mycket glass som ingen annan människa skulle orka äta. Usch vad jag mår illa just nu, hah!! men jag får väl skylla mig själv, Gott var det till en början i alla fall! de ska ni veta. Jag har precis skrivit ett sött litet meddelande till Nardin i hennes lilla bok, fast det får ej läsas förän jag åkt hem :D hihi, busis som jag är!! Om ni vill veta så handlar meddelandet om min barndom som tjock, mycket intressant läsning ska ni veta...

Nyss ringde min bror om att han inte hade någon nyckel in till tha house, så jag är så illa tvungen att rycka in och låsa upp till han, så jag ska ta och bege mig hem en liten sväng. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll! Puss på er!


Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0