Hemmaa...

Hej hallå, nu är jag hemma. Det vart så att jag for iväg med några kompisar till en annan kompis som fyllde år, det var mycket trevligt!! Vi fikade, pratade och umgicks. Det vi åt var: glass, strutar, colakulor, maränger, tårta och blandsaft med kolsyra, det var gott för magen... Jag är trött och ska nog sova vilken minut som helst, ska bara kolla runt lite på olika bloggar först... Imorgon ska jag också gå upp i tid, det kändes riktigt bra faktiskt. Det känns som om man får så mycket mera gjort då, och det är nog så sant som det är sagt...

I morgon är det Lars Winnerbäck som gäller, börjar klockan 6 fast jag åker till Jenny redan vid 1 om inte före de, därför att vi skulle vara med i TV eller vad hon nu sa, jag begrep inte riktigt de hon sa så mycket, men det ordnar sig imorgon ska ni se. Det ska bli roligt, det kommer säkert vara mycket folk och mycket bra förband.. jaja, jag kommer ju bara gå runt med en gul och fin väst som syns över hela området, hur det där kom in vet jag inte riktigt men det blir säkert toppenkul ska ni se.

Nu ska jag kolla klart så jag får gräva mig ner under täcket och sova någongång ikväll.. Ha det så bra!

Puss Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0