Hemma...

Nu är jag hemma från skolan, från Sofia och från fikan med jenny :) Alltid lika trevligt att träffa mina flickor...
Sklan idag vart rätt lugn, vi fick lite information och papper och sedan har vi fått 2 nya mentorer. Christina och Andreas, trevligt trevligt!
Efter vi samlats i klassen så skulle vi gå och äta lunch tillsammans, efter det slutade vi. Jag gick ner till stan med några vänner, där gick jag runt en stund, provade en assnygg skinnjacka på Hm.. Jenny ringde och sade att hon hade slutat skolan så vi gick och fikade tillsammans på Brogården. Jag åt ett wienerbröd, en chokladboll och en Cola, HAHA! Jag slår på stort. Nej men det var roligt att ses trots att vi sågs senast igår, höh. Vi hade mycket att prata om, som vanligt.

Jag tog 15.15-tåget hem, där mötte Anna och jag upp Sofia. Vi åkte vidare till Ica för att Sofia skulle hämta ut ett paket  ch köpa godis och Anna skulle köpa B&J-glass... Sedan åkte vi vidare hem till Sofia där vi chillade bre efter en hårt skoldag. Nej, men alla var bra trötta efter skoldagen, för man är ju inte direkt så van att gå upp så tidigt som vid 07.00-tiden...
Men man vänjer sig alltid efter man gått några veckor...

Jag är helt trött men ska gå ut och gå en sväng med Sofia, usch känner mig tjock och mustig! Det kanske är samma sak, men jag känner mig helt enkelt tjock och mustig....

Nu ska jag kila ut på en promenad med Sofia. Jag har ont i huvudet och måste lufta hjärnan en aning. Kanske bloggar en gång till innan jag går och lägger mig, blir en tidig kväll för mig idag! Ha det bra.

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0