Hemma från skolan...

Nu är jag hemma från skolan, jag slutade lite lite tidigare idag, skulle egentligen slutat klockan 14.10, men eftersom det var första gången vi hade lektion med henne så fanns det inte så mycket att göra, ch vi påbörjade inget arbete eftersom det var första lektionen. Så denna lektion kollade vi igenom betygskriterierna och körde någon lek, minns inte riktigt vad den hete. Det var helt okej. Sedan tog jag bussen ner på stationen och väntade på tåget, nu sitter jag här hemma.
Både när jag cyklade till och från stationen så hade jag motvind, usch. Det är jobbigt att cykla i motvind ska jag berätta haha, men jaja!
Nu sitter jag och äter godis, det är gott! Känns som om jag inte käkat de på länge så jag är allt värd det! Bättre´att jag går och äter något istället för jag är hungrig!
Vi hörs nog senare!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0