HELG.

Hej och hå, nu är jag hemma från en lång skoldag. Slutade halv 4 idag och fick lov att ta kvart lver 4 tåget hem, surt på en fredag. Men men vad gör man när man inte fått de bästa schemat, men får gilla läget lixom.
Ida ska jag nog bara chilla hemma, käka lite tacos. Sen ska jag umgås med Jennyyy när hon har slutat teatern jao. Jag tror jag ska sova en stund tills dess, för jag är så jäkla trött. Höll på att somna på tåget flera gånger, hah! de hade ju sett fint ut.
Nej jag ska helt enkelt njuta av denna helg, för på måndag är det skolan igen. Jaja, men det ska vi inte prata om nu! Inget plugg har vi fått än heller, skönt. Då behöver man inte tänka att man har en massa saker sm ska göra i helgen, men skulle tro att nästa vecka blir det att arbeta i ett lite högre tempo. Så är det att börja 2:an, men det gillar vi! HUH.

Men den här veckan har gått ganska fort i alla fall, fast det kan ju också bero på att vi inte haft så långa dagar. Att vi bara haft introduktion och sådan. Det var en skön start på höstterminen...

Nej, nu ska jag slänga mig i sängen och sova ett tag! Hörs lite senare och ha en trevlig helg!

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0