hej och håe

Det är full fart här, vi har kollat på roliga klipp på youtube. Grymt skoj. Hinner inte skriva så långa inlägg idag, utan det blir många och korta i sället för långa och få. Men det går nog minst lika bra :) Alla är så glada och så jäkla fulla, hah! Men det är roligt, känns som jag ätit hela dagen så nu mår jag sjukt illa, hah!!

Jaja, nej om man skulle fortsätta att vara lite social så vore nog det bra, hah. Tror jag hörde någon från köket som sade:" vart tog martina vägen?" hah, ja dte är väl lika bra att jag skyndar mig dig innan dem kommer hit och bär mig dit. Jag bloggar nog inget mer idag, för jag är jäkligt trött och efter denna brakfest ska jag hoppa i sängen på än gång. Så det blir inget mer bloggande idag.. Men jag hoppas att ni får en fin kväll för de ska jag ha :) Bilder kommer imorgon eller när jag orkar lägga upp dem!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0